22 Haziran 2015 Pazartesi

Zincirsiz (Django Unchained) Fim Yorumu


Yoruma geçmeden şöyle filmden güzel bir müzikle başlayalım değil mi? Buradan güzel müziğimize ulaşabilirsiniz :)

Film Künyesi

Vizyon Tarihi: 01 Şubat 2013
Yapımı: 2012 - ABD
Tür: Aksiyon , Dram , Suç , Western
Süre: 165 Dak.
Yönetmen: Quentin Tarantino
Oyuncular: Leonardo DiCaprio , Samuel L. Jackson , Jamie Foxx , Christoph Waltz , Jonah Hill
Senaryo: Quentin Tarantino
Yapımcı: Harvey Weinstein , Bob Weinstein
İmdb: 8.5


Konusu

(Spoiler içerir! Bana kalırsa okumayın derim ama meraklısına)
Amerika İç Savaşı'ndan 2 sene öncesinde, Güney bölgesinde geçen film, Köle Django'nun Alman asıllı Dr. King Schultz ile yolunun kesişmesiyle başlıyor. Django, eski efendisini ölü ya da diri ele geçirmek isteyen Schultz ile anlaşmaya varır ve özgürlüğü karşılığında Brittle kardeşleri kendisine getirme sözü verir. Görev başarıyla tamamlanır fakat ikilinin yolları ayrılmaz. Schultz ve Django beraber Güney'in en çok aranan suçlularının peşine düşerler.
Avlanma hünerini her geçen gün geliştiren Django'nun artık tek bir hedefi vardır: köle ticareti yüzünden kaybettiği eşi Broomhilda'yı bulmak ve onu kurtarmak. Bu hedef onları kötü şöhretli Candyland çiftliğine ve çiftliğin sahibi Calvin Candie'ye götürecektir.

Film Yorumum

Film tam anlamıyla zuppa leydi! :P :D Filme şu şarkıdan ulaştım ve ilgimi çekti aslında bu filmi değilde Galaksinin Koruyucuları filmini izlemeye niyetlenmiştik kardeşimle. Bu filmi daha sonra izlerim diye düşün(müş)düm. Açtık kardeşimle tatlı tatlı izliyoruz fakat bi sorun çıktı izleyemedik. Benimde içimde kaldı ya muhakkak izlemeliyim, açtım bu filmi başladık izlemeye. Sonra izledik ve o doktorun tatlılığııııı. (Burası kızları ilgilendiriyor :P) Kızlar o doktor için bile izlenir bu film.


Öhm öhm filmi genel olarak çok büyük bir keyifle izledim. Django isimli karakterimizin karısını biraz pasif buldum zaten kendisini çok fazla göremiyoruz filmde. Çok büyük bir kayıpta değil açıkcası :D Ama sevimli bir karakter. Herkes gibi benimde en sevdiğim karakter Dr.Schultz oldu , karakteri o kadar müthiş işlenmiş ve oyuncu o kadar muhteşem oynamış ki rolünü ben hayran kaldım. Ayrıca köleliği çok net bir şekilde işlemişler. Kimi yerde güldüm kimi yerde hüzünlendim çok keyif aldığım ve muhakkak önerdiğim bir film oldu kendisi.


E artık diyecek fazlada laf kalmadı gerisi sizin kararınız ama ben gönül rahatlığıyla bu filmi öneriyorum. Kesinlikle sizinde çok seveceğiniz bir film olacak kendisi. Başka bir yazıda görüşmekk üzere kendinize iyi bakın hoşçakalınnn. 

*
Genç ölmek için fazla yaşlıyım.
İster yerin altında olsun ister üstünde, evet genç ölmek için fazla yaşlıyım.

Puanım:

10/10
 
Creative Commons Lisansı
Marsa Bir Bilet tarafından hazırlanan bu eser Creative Commons Alıntı-Gayriticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Blog Desing By MARSABİRBİLET