22 Haziran 2015 Pazartesi

Ne Dinliyorum? #3

Herkese merhabaa yeni bir ne dinliyorum yazısına hoş geldinizz.
Bu aralar biraz bunalım takılıyorum ama şarkılara yansımadı bu (yalan) :P Severek dinlediğim şarkıları paylaşmak istedim haydi göz atalım!
Uyarı!!: Güney Kore'ye alerjisi olanlar bundan sonrasında devam etmesin zira liste k-poptan oluşuyor.
(Sende mi Brütüs demeyin ne yapayım seviyorum)


유승우 (You Seung Woo) - 너와 나 (You and I) MV
İlk şarkımız sevimli mi sevimli bir şarkı, dinlerken böyle bir bahar tatlılığı getiriyor. (O ne demekse!)

HIGH4, IU(하이포, 아이유) _ Not Spring, Love, or Cherry Blossoms(봄,사랑,벚꽃 말고)
Bir başka bahar esintili şarkı :P :D Çok severek dinliyorum yine güzel havalarda daha da bi tatlı oluyor bu şarkı

Akdong Musician(AKMU) - GIVE LOVE
Evet bir başka sevimli bir şarkı aralarda rap yapmaları çok sevimli. Dinleyin, dinletin arkadaşlar.

T-ARA(티아라) _ FIRST LOVE(퍼스트 러브) (Cho Young Soo(조영수) 
Diğerlerine göre biraz daha slowumsu bir şarkı ama muhteşem. Dinlerken çok keyif alıyorum.

IU(아이유) _ Friday(금요일에 만나요) (Feat. Jang Yi-jeong(장이정)
Çok seviyorum bu kızçeyi şarkıları çok güzel bence. İlk kez sanırım Trt Okul'da Dream High adında dizide görmüştüm. Haftada bir gün düzenli olarak yayınlanıyordu çok güzel bir diziydi. Dizi takip etmeyen bir insanımdır ama hiç kaçırmadan izledim bu diziyi. Öneririm o yüzden.

Bu aralar dinlediğim şarkılar bunlardı umarım sevmişsinizdir. Eğer sizinde varsa önerileriniz yorum yapmayı unutmayınn!
 
Creative Commons Lisansı
Marsa Bir Bilet tarafından hazırlanan bu eser Creative Commons Alıntı-Gayriticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Blog Desing By MARSABİRBİLET