22 Haziran 2015 Pazartesi

Crood'lar (Croods) Film Yorumu


2013 yılı yapımı animasyon, macera filmi olan bu film ailenin meraklı genç kızının bir gece uyanıp dışarıda ışığın olduğunu görüp onun peşinden gitmesiyle başlıyor. 
Filmde karakterlerimiz ışığın peşinden gidiyor. Pek açıklayıcı olmadı farkındayım fakat daha fazla detay veremem :D 
Film için yapılan müzikte müthiş olmuş.
Müzik için buraya tıklamanız yeterli.

Künyesi

Orjinal adı: Croods
IMDB Puanı: 7.3 /10
Yapım: 2013 - ABD
Tür: Animasyon , Komedi , Macera
Süre: 98 Dak.
Yönetmen: Chris Sanders, Kirk De Micco

Şunun tipine bakar mısınız :D
Film çok güzel mesajlar veriyor. Yeniliklere açık olun, meraklı olun, korkusuz olun vb. Öyle uzun uzun yazamayacağım fakat müthiş bir keyifle izlediğim ve bittiğinde suratımda bir sırıtış oluşturan bir filmdi.
Hele şu yukarıdaki evcil hayvan ve "da da da daaaaa" demesine bayıldım. Pörtlek gözlerine de ayrı hayran kaldım.

Eep and Guy

Şu resmi her kim çizdiyse çok hoş çizmiş gözüme çarptı yazımda paylaşmak istedim. Evet söyleyeceklerim bu kadar "güzel resim" :D
Devam ediyorum. Öhm öhm..
Filmde hoşuma giden diğer başka bir şey ise mekanlardı. Büyük bir görsel şölen var. Çiçekler, rengarenk hayvanlar insanı çok güzel yerlere götürüyor. 


Film hakkında iki üç şey yazdım ailecek yada arkadaşlarla yok ben hep tekim derseniz de yalnız izleyebileceğiz ve keyifli vakit geçireceğiniz bir film. Eğer sizinde önerdiğiniz filmler varsa yorum kutusuna ismini yazıp bırakın ben yakalarım :D


Puanım

9/10
 
Creative Commons Lisansı
Marsa Bir Bilet tarafından hazırlanan bu eser Creative Commons Alıntı-Gayriticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Blog Desing By MARSABİRBİLET