22 Haziran 2015 Pazartesi

Su Dünyada En Çok Nefret Ettigin Sey Ne?


Her insanın nefret ettiği şeyler vardır bazısı yalnızlıktan nefret eder bazısı çok konuşanlardan. Benimde nefret ettiğim şeyler var mesela kendisi olmayan insanlar, ukala olanlar, bir şeyi yapma zorunluluğunda olmam gibi.
Çevremdeki insanlara bu soruyu yönelttim yaş aralığı 5-40 olan insanlar. Bakalım onlar nelerden nefret ediyor...


Şu Dünyada En Çok Nefret Ettiğin Şey Ne?

Kendimden 
Çok konuşanlar
Saçımın çekilmesi
İnkılap dersi
İkiyüzlülük
Böcekler
Trip atılması
Kızların çenesi
"Medcezir" dizisi
Pasaklılık
"Unutma Beni" dizisi
Birinin ağzını şapırdatarak yemek yemesi (Böyle bir cevap bekliyordum bu listede olması gerekiyordu :D )
Sakız çiğneyen erkek
Banyo yaparken saçımın temine değmesi
Kırışmış kağıtlar
Yerlere tüküren insanlar
Trip atan erkek
Her hangi birinin bağırması
Sıkılmak
Yalan söylemek
Yalnızlık
Derste konuşanlar
Arapça
İnsanlar ve özellikle erkekler
Matematik (Bu cevapta bekleniyordu :D)
Otobüs şoförleri ("Bir insan neden otobüs şoförlerinden nefret eder ki?" diye sordurmuyo değil :D )
Beşer Esat
Uykusuzluk
Erken Uyanmak
Ekilmek (Sanırım birini beklemek ve daha sonra o kişinin gelmemesi :D)
Sağ burnumun akması
Ojeyi sürerken yanlara taşması (Cidden çok sinir bozucu :D)
Çok ses olması
Uzun burunlu erkekler
Ömer'in tavla oynaması
Televizyon izlerken konuşulması
Karımın dırdırı
Tavlada yenilmek
Sarı legoların Mert'in almasından nefret ediyorum
Yemek yemek 
Okula gitmek
Oyunlarda hep ebe olmak
Meyve suyumun bitmesi
Pembe tokamın kırılması
Annemin beni okula götürmesi
Mert'in burnunu üstümüze sürmesi
Para
İkiyüzlüler ve beni seviyormuş gibi gözüküp aslında sevmeyen insanlar
Liste baya uzun gibi ama çok eğlenceli cevaplarda çıktı. Dünyada nefret edilecek şey çok nasıl olsa :D

 
Creative Commons Lisansı
Marsa Bir Bilet tarafından hazırlanan bu eser Creative Commons Alıntı-Gayriticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Blog Desing By MARSABİRBİLET