22 Haziran 2015 Pazartesi

Black Rock Shooter Anime Yorumum

Animeyi çok uzun zaman önce izlemiştim ve çok beğenmiştim yorumlamak için biraz fazla geç kaldım 
(≖‿≖ ;)
Animemizin konusu için hemen bi alt kutucuğumuzu okuyalım.

Konusu Kuroi Mato adlı kız, Takanashi Yomi adlı bir kız ile tanışır ve aynı sınıfta olduklarından zamanlarının çoğunu birlikte geçirirler. Ancak bir süre sonra sınıf geçtiklerinden sınıfları da ayrı olur. Böylelikle Mato, Yuu adlı kişi ile iyi geçinmeye başlayınca Yomi kıskanır ve bir daha ne eve ne de okula gider. İyice meraklanan Mato bir gün mesaj alır Yomi'den ki işte o zaman kendisi için her şey değişir. İlk fırsatta arkadaşını ucunda ölüm bile olsa kurtarmaya kararlıdır ve Mato, Black Rock Shooter adlı kahraman ile birleşir ki büyük rakipleri ile karşılaşarak ölümü göze alır. Artık tek amaç Mato'nun arkadaşını kurtarmaktır.Alıntıdır*




Bu nasıl bir şey böyle dediğim ve izlemeye koyulduğum bir anime oldu. Başta "Bu ne böyle? neler oluyor? bu kim bu kim?" diye takıldım ama daha sonra birkaç şeyi farkettim bu şeyleri tabikide söylemeyeceğim
(´ ▽ `)
Öhm öhm neyse.
Çok severek izlediğim bir anime oldu. Arkadaşlığın önemini, duygularımızın önemini anlatan bir animeydi.Ya da ben onu öyle algıladım (✌゚∀゚). Aslında amacı savaşa doyacaksınız değil off offf ne biçim de ağzını burnunu kırdı yok gibi. Aksiyon sahneleri iyi güzel. Yeterli mi? Meehh. Konusu güzel mi? Evet güzel. Uzun zaman önce izlediğim için tam bir yorum yapamıyorum. Ama konusu beni etkilemişti. Hayatta her acının çekilmesi gerektiğini, acılarımızı çeke çeke olgunlaştığımızı ve yaşadığımızın o zaman farkına varacağımızı anlatıyor.

Bak acılarından ya da yaşadıklarından bıkma onlar senin insan olduğunun ve yaşadığının kanıtıdır diyor. (Bence). Sanırım animenin bazı bölümlerinde gözyaşlarıma hakim olamadım. Bana bakmayın siz en ufak şeyde hemen gözlerden süzülür gözyaşı. Birde etrafıma bakarım "Kimse görmüyo dimi la. Of ya niye kendimi tutamıyorum bıktım valla bıktım!" diye içerlenirim. Etrafımıda kolaçan ederim biri görmesin diye. Çaktırmadan peçete alırım. Hoş değil. Ama anime hoş. İzleyin derim (*╹▽╹*)


Birde animeye özel Hatsune Miku'nun şarkısı var tadından yenmez dinlemeye doyulmaz. Miku'yu da severiz Miku-chaannn ♬(ノ゜∇゜)ノ♩. Ben çok önem veririm anime müziklerine bu animenin müziği de benden geçerli not aldı. Müzik için buraya bir tık.


Animeden Alıntılar
 Küçük kuşlar, etrafta şahin olmayınca rahat bir şekilde eğlenebilirler.
+
 Ama kalbin, sanki bıçaklanmış gibi acısa da, kanamaya başlamaz ya da geride yara izi bırakmaz.
+
 Hayır, acı çekmek istiyorum! Tamamen kendi başıma! Acı çekmezsen göremeyeceğin dünyalar vardır! Evet onları görmek istiyorum. Gözlerimi kaçırmayacağım. Turuncu tebessümler, pembe hastalıklar, mavi gözyaşları, mor belirsizlikler. Kırmızı öfke! Acının rengini bile, hepsini kendi gözlerimle görmek istiyorum! Canımı yaktığını anlamadan iyileşen yaralar istemiyorum!


Anime favorilerimin arasında. Konu bakımından çok beğendiğim ve "Vay be! Çok gaza geldim! Motive oldum" dediğim bir anime oldu. İzlememin üstünden baya zaman geçtiği için biraz değişik yorumladım kusura bakmayın. Aksiyon sahneleri yeterli. İzlemeye değer bir anime ve kesinlikle önerdiğim bir anime.

Umarım yorumum yardımcı olmuştur. Bir başka yorumumda görüşmek üzeree ( ´ ▽ ` )ノ
 
Creative Commons Lisansı
Marsa Bir Bilet tarafından hazırlanan bu eser Creative Commons Alıntı-Gayriticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Blog Desing By MARSABİRBİLET