22 Haziran 2015 Pazartesi

Anılar ve hatıralar ne güzeller...


Ne zaman bir şeyler hatırlarsın? Bir koku duyunca yada bir ses,görüntü,melodi? Ben anılarımı-hatıralarımı melodilerde sakladım.Ve melodiler ne zaman bana hatıralarımı sunsa müthiş bir hazla bana bir şeyler anımsatmasına izin verdim.Bazen gözlerimi kapattım o anları tekrar yaşayayım diye,sesin güzelliğine bıraktım kendimi.5 dakikalığınada olsa yaşamımdan sıyrılıp o hafızamın derinliklerinde olan görüntüleri görmek mutluluktu benim için.Sevgilileri,güldüğüm durumları,arkadaşlarımı ve en önemlisi yaşadığım o duyguları 5 dakikalığınada olsa yaşamak,her şeye bedeldi benim için....
Müzik farklı.Zaman makinesi gibi...İstediğim zaman beni öncesine götürüyor bunun için ona minnettarım.Birçok insan müziksiz yaşayamam diyor.Asıl ben müziksiz yaşayamam.Ben hatıralarımsız yaşayamam.Müzik benim için bir harici hard disk,istediğim zaman anılarımı yüklüyorum ve o benim yerime çok güzel bir şekilde saklıyor.Zamanı gelince ise...

Sadece dinlemen yeterli.Müthiş bir zaman makinesi,bin ve 5 dakikalık bir tura çık!
 
Creative Commons Lisansı
Marsa Bir Bilet tarafından hazırlanan bu eser Creative Commons Alıntı-Gayriticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Blog Desing By MARSABİRBİLET