22 Haziran 2015 Pazartesi

LYS'ye çalıs(ama)ma sorunsalı!


Malum lise son sınıf öğrencilerini Lys adında bir sınav bekliyor. E beni de öyle amma velakin benim halim tavrım hiiç sınav yok imiş gibi. Bir rahatlık bir rahatlık dostlar. 


Tabi sınava giren her öğrenci bunun pençesinde. Annem her bulduğu yerde sıkıştırıyor evladım çalış çalış diye her şeyin farkındayım ama yok oturamıyorum dersin başına. Bunalımlara girip girip çıkıyorum. Bu aralar bloga bir şeyler yazmaya çalışıyorum. Kitap okuyamıyorum kötüyüm yani arkadaşlar. Bu haftasonu pikniğe gideceğiz sınıfça daha sonra okullardan izin alınacak ayrılık olacak arkadaşlardan. Onun bir burukluğu var.
Aman neyse ya canımız sağolsun! Umarım sınava girecek herkes iyi bir sınav geçirir,hakkını alır. 
Yıkılmadık ayaktayız! Fighting!!

Unutmayın,
Rüyaları gerçekleştirmenin en iyi yolu uyanmaktır.

 
Creative Commons Lisansı
Marsa Bir Bilet tarafından hazırlanan bu eser Creative Commons Alıntı-Gayriticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Blog Desing By MARSABİRBİLET