22 Haziran 2015 Pazartesi

Kara Sövalye (The Dark Knight) Film Yorumu

Batman adlı kahramanı oldum olası sevmedim. O yüzden onun filmlerine de pek ilgim olmadı ama bu filmde ilgimi çeken bir şey vardı ve o da tabi ki "Joker" adında olan kötü karakterdi. Bu karakter için açtım filmi ve izledim eski seriyi bilmediğim için ya da bazı filmde bazı yerleri kaçırdığım için bazı şeyleri anlamakta zorlandım ve bu da canımı sıktı doğrusu. Film klasik iyi-kötü savaşı

fakat bu seferki kötü öyle sıradan kötülerden değil daha farklı anlaşılması zor ve iyi karakteri gölgeye düşürecek türden bir kötü.(Bence)
Şimdi bundan sonrası tamamıyla Batman sevmeyen bir insanın yorumu o yüzden çok daha didikleyeceğim olayı Batman seven insanların biraz canını sıkabilir :D
Batman adlı karakterimizin sanırım kıyafetini tasarlayan bir insan var bütün iş onda. Yine Batman'ın kendisi zengin bir iş adamı. Adamda para var böyle basıyor parayı kıyafet yaptırıyor tabiri caizse :D Kaslı bir vücudu var ve az birazda zeki gibi bakın gibi diyorum çünkü filmde Batman'ın üzerine fazla durulmuyor. Benim gördüklerim bu kadar.



Bu filmi bu kadar yükseklere taşıyan şeyin Joker adlı karakter olduğunu düşünüyorum. Filmde Joker'in olmadığı bölümlerden bir tat alamadım açıkçası. Gözlerim hep onu aradı. Batman'ı her gördüğümde "Bu niye geliyor şimdi yaa. " oldum. Bakınız Batman her geldiğinde ben:

Neyse işte bütün filmi Joker aldı götürdü bu filmi sadece Joker için izledim. Heath Ledger (Joker) çok iyi bir iş çıkarmış. O deli kötü karakteri muhteşem şekilde yansıttı kendisi. Eğer sizinde Batman'le aranız yoksa benim gibi sırf Joker için izleyebileceğiniz bir film. Başka konulara değinecek olmak lazımsa mesela olaylar hızlı hızlı işlendi gibi geldi bana. Bazen çok sıkıldım temposu düştü. Dövüş sahnelerinden hiç tat almadım. Jokerin zekice planları filmi ayakta tuttu. Nasıl bir hamle yapacağını tahmin etmeye çalıştık. 


Film güzeldi. Canınız sıkıldığında oturup keyifle izleyebileceğiniz bir film. Fakat serinin en başından başlamayınca sanırım bende bir kopukluk oldu bittiğinde bir kaç saniye dondum kaldım. Filmi izleyeli belki 1 saat falan olmuştur ama hala daha kafam karışık gibi tam bir yorum yapamıyorum. Bu yüzden izleyip görün derim. İzlemeye kesinlikle değer bir film.

Son Olarak Eklemek İstediğim



Joker karakterinin bu kadar iyi olmasının bir diğer nedeni Heath Ledger'in muhteşem oyunculuğundan dolayıdır. Kara Şövalye'nin çekimleri tamamlandıktan sonra, 22 Ocak 2008'de evinde ölü bulunan oyuncuyu sonsuz bir saygıyla anıyorum.




Alıntılar


*Tetiği çekmek gitar çalmaktan daha kolay, yok etmek yaratmaktan daha kolay.
* Ya kahraman olarak ölürsün yada kötüye dönüşmeni izleyecek kadar uzun yaşarsın. 
* Eğer bir şeyde iyiysen, asla bedavaya yapma.
* Bazı insanlar, dünyanın alevler içinde kalışını seyretmek ister.
 
Creative Commons Lisansı
Marsa Bir Bilet tarafından hazırlanan bu eser Creative Commons Alıntı-Gayriticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Blog Desing By MARSABİRBİLET