22 Haziran 2015 Pazartesi

Su Aralar Ne Dinliyorum? #2


Şu aralar ne dinliyorum bir çok değişik şarkıları dinliyorum. Ruh halime göre şarkılarım değişiyor Hintçe dinlemişliğim bile var. Liste yapayım dedim açıkcası sıkıldım test çözmekten uzun zamandır yazmayıncada bugün yazasım geldi :D



Birinci şarkımız magazin programlarının olmazsa olmazı :P Kendisini magazin programlarından biliyoruz arkadaşlar ya da ben öyle biliyordum



Ne alaka hiç bi fikrim yok ama çok güzel nerden bulduğumuda bilmiyorum :D



Üniversiteyi kazanayım ilk işim keman öğrenmek olacak!


Bir blogta bulup dinlediğim ve çok sevdiğim bir şarkı oldu bu aralar düzenli olarak dinliyorum. Hint filmlerinide severim bu arada.

Ben genellikle farklı farklı şarkılar dinlerim o yüzden arkadaşlarım mp4 çalarıma baktığında koca bir karmaşanın içinde kalır bugünkü listede öyle oldu umarım sizde severek dinlersiniz bu şarkıları


 
Creative Commons Lisansı
Marsa Bir Bilet tarafından hazırlanan bu eser Creative Commons Alıntı-Gayriticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Blog Desing By MARSABİRBİLET