22 Haziran 2015 Pazartesi

Sonra Fark Ettim Ki...


Hiç bir şiirde kendimi bu kadar görmemiştim. Beni o kadar iyi özetlemiş ki. Yaşadıklarımın hepsi bu şiir. Şair Tuncay Akdoğan ne de ben olmuş. Ne güzel yazmış yüreğine sağlık. Onu rahmetle anıyorum.

Sonra Fark Ettim Ki

sonra fark ettim ki; su akıyor, rüzgâr esiyor, yağmur yağıyor
her şey yine ve aynı şekilde oluyor
öyle bir yere geldim ki
sıcak ve soğuk, aşk ve nefret, savaş ve barış
üşümek ve sonra ısınmak gibi
gitsem ayrılık olur kalsam çöl
gidersem bende hasret olur ve belki beni sevenlerde özler
derken anladım ki
özlemden kimse ölmüyor
ama ben ölüyorum
nefes alıyorum, önemsiyorum ve gitmek istiyorum
anladım ki hasret yeni bir aşka kadar sürüyor..
sevdiklerim ve beni sevenler
bağışlayın
su akıyor ve ben gidiyorum

Tuncay Akdoğan
 
Creative Commons Lisansı
Marsa Bir Bilet tarafından hazırlanan bu eser Creative Commons Alıntı-Gayriticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Blog Desing By MARSABİRBİLET