22 Haziran 2015 Pazartesi

Karmakarısık (Tangled) Film Yorumu

Animasyon filmlerini çok severim hatta en sevdiğim türdür.Haydi bir film izleyelim dendiğinde hemen animasyon 
filmlere bakmaya başlarım :D Önceliğim her zaman animasyonlardan yana olur.Neyse tamam uzatmıyorum ve filme geçiyorum.Rapunzel hikayesini daha farklı uyarlayıp önümüze sunmuşlar.Rapunzel'imiz cepte peki başka kim var? Suçlu genç adam ve bir cadı! Ne güzel bir üçlü ama :D Aaa birde at var unutmayalım.

Künyesi

Orjinal adı: Tangled
IMDB Puanı: 7.8 /10
Yapım: 2010 - ABD
Tür: Animasyon , Aile , Komedi
Süre: 100 dakika
Yönetmen: Byron Howard,Nathan Greno


Filmin başında genç adam karşılıyor bizi filmin kimler hakkında olduğunu anlatıyor.Rapunzel kızımız çok hareketli kanlı canlı genç bir kızımız kulübesinde kendi çapında takılan resimler yapan,müzik aleti çalan,dikiş yapan hamarat bir kız.Tek bir sorunumuz var annesi olan kadın bir cadı ve onu ailesinin evinden kaçırmış fakat Rapunzel kızımızın bundan haberi yok.
O kulübesinde "sözde" annesiyle yaşıyor.Her yıl Rapunzel'in doğum gününde Rapunzel'in gerçek ailesi(Annesi ve babası kral ve kraliçe) ve bütün ülke halkı havaya uçan fener yolluyor bunu kızlarının geri dönmesi için yapıyorlar.Rapunzel bu ışıkları çok merak ediyor ve yakından görmek istiyor bununla 
birlikte hikaye başlıyor.


Fenerler,Rapunzel ve genç adamdan bir görüntü.(Genç adamın ismini hatırlamıyorum :D)
Disney ve animasyon kelimelerini bir arada görünce bile gülerim ben,çünkü bu işi çok çok iyi yapıyorlar.Bu filmde favorilerim arasına girdi.Seyrederken büyük bir zevk aldım.Yapılan espriler,o atın sert ama sevimli hareketleri,Rapunzel'in kararsızlıkları ve genç adamın havalı tavırları hepsi muhteşemdi.
Ajdardan 10 10 kon aşka kon şarkısını bu filmi oylarken söylemek istiyorum.


10 numara bir filmdi argo tabir ile. Umarım Ajdar mevzusunu yakın zamanda atlatırsınız.
Aaa az kalsın unutuyordum birde sevimli bir bukalemunumuz var.Suratsız birşey ama yine sevdiriyor kendini kerata! :P :D
Daha fazla uzatmayacağım gerisini artık siz izlersiniz ama şunu söyleyeyim eğer animasyon tarzı filmleri seviyorsanız kesinlikle izlemeniz gereken bir film ben bunu bilir bunu söylerim :D

Puanım 

10/10
 
Creative Commons Lisansı
Marsa Bir Bilet tarafından hazırlanan bu eser Creative Commons Alıntı-Gayriticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Blog Desing By MARSABİRBİLET