18 Mart 2017 Cumartesi

Cheese In the Trap | Dizi Yorumum

Mirabaaaa ben geldim yinee! Evet karşınıza kore dizisiyle geldim ehehehe
 
Bu aralar hunharca kore dizisi izler vaziyetteyim biri bitiyor biri başlıyor hatta biri bitmesine yakınken diğerine başlıyorum ki boşluk oluşmasın :P Canım bi kore dizisi çekti bakayım neleri öneriyorlar dedim sonra "izlenmesi gereken en iyi kore dizileri" enter yaptım google'da küçük bi dolaşma sonucu gözüme çarptı. Ben bayık bayık bi şey aramıyordum hani minnoş tatlış olsun dram az olsun ki bana soldan soldan gelmesinler (  ̄ー ̄)σ 
Sonra baktım güzel gibi sarı sarı hafifte komedi gibiydi dedim tamam güzel bi şeye benziyor açayım bakayım ilk bölüm içine almazsa izlemem. (İçine aldı) Evet almasa niye yorumunu yazayım değil mi :P Hep beğendiğim şeylerin yorumunu yazıyorum bir gün de beğenmediğim bi şeyin yorumunu yazayım.... Yither öhm neyse ne diyorduk dizimizin yorumuna geçelim artık :D

cheese in the trap

Dizi Künyesi

Yönetmen: Lee Yoon Jung
Senarist: Soon Ggi (original comic)
Bölüm Sayısı: 16
Kanal: tvN
Yayın Dönemi: 2016
Yayın Tarihi: 04.01.2016
Tür: Komedi, Drama
İmdb: 7,7/10 

 Konusu

Dizi üniversite öğrencisi Hong Seol ve kendisinden üst sınıfta olan Yoo Jung arasındaki ilişkiyi anlatmaktadır. Hong Seol tipik bir üniversite öğrencisidir, ailesinin maddi durumu yüzünden sürekli part-time işlerde çalışmaktadır. Yoo Jung ise zengin, başarılı ve nazik biridir. Ancak Yoo Jung'un ayrıca birçok insanın ona kin tutmasını sağlayan karanlık bir tarafı vardır.
Kaynak: **

 

Yorumum 

Dizimiz aynı isimle webtoondan uyarlanmış bu arada. Evet gelelim benim yorumlarıma. Öncelikle beni duygudan duyguya saniyeler içerisinde sokup psikolojimi allak bullak yapan senarist ve oyuncuları tebrik ediyorum 눈_눈
Dizi boyunca o kadar ruh hali değiştirdimki hunharca da ağlattı aslında şimdi dönüp baktığımda çokta ağlanacak bi şey yoktu ama bi karakterle o kadar özdeşleşmişim ki resmen en ufak acısında ciğerim parçalanıyordu... Resmen acın acımızdır dedim yaşadım acısını işte bu da benim duygusallığım arkadaşlar birazcık hakim olamıyorumda ehe ehe. 
Seol isimli kızımız fakir mi fakir bir kız ailesi biraz da geri kafalı Yoo Jung ise tam bir burjuva nefes alıp verişine kadar burjuva (yohartık dediğinizi duyar gibiyim ama öyle!) Baek In Ho var birtane o bisim kıymetlimissss 
Ve bir de In Ho'nun kızkardeşi In Ha var az biraz cazgır :P Ama onu da öyle kabul ediyorsunuz. Bundan sonrası biraz diziyle ilgili içimi dökeceğim için ağır spoiler içerebilir o yüzden izlemek isteyenlerin okumamasını öneririm bu kısım daha çok izlemiş olanları ilgilendiriyor (≖ᴗ≖✿)
Spoiler ---------------------------------------------------------------------------------------------
 Ay ayol o neydi kız öyle ciğerimi aldı götürdü zalımının dizisi hep bir umutla bekledim bekledim dedim In Hoooooo In Hoooooooo ciğerim dağlandı bi bakıyorum kız gidiyor You Jung'a sarılıyor arkada garibim onları izliyor nan ciğerimi dağladılar hayata karşı umudum kalmadı. Birde zalımının Yoo Jung'u psikopat psikopat hareket ediyor bi bakıyorsun sevimli diyorsun nan iyi çocuk çokta kızmamak lazım onun da sorunları var bi bakıyorsun o kadar psikopat oluyor ki Seol'e yazık oldu diyorsun. Ama bi yandan da kız seviyor bi şey de diyemiyorsun (sanki diyebilecek durumdasında :P) öyle içimden parça kopa kopa izledim. Hele In Ho'nun piyano çalış sahneleri hele Seol'la çaldığı sahneler resmen içim eridi arkadaşlar... Kişke diyor insan bi :P Ben kesinlikle In Ho'yla çok acayip yakıştırdım Seol'u, Yoo Jung değil In Ho'ya varmalıydın Seolllll hey gidi heyyyy :P Ama malesef ellerim bomboş bi şekilde bitirdi dizi bi son hazırlamışlar tövbe bismillah öyle bi son mu olur nan nasıl mutlu bitirebiliriz diye bakınmışlar ama işin içinden çıkamamışlar. Sonunda sadece In Ha'nın çocukla evlenmesi (ya da ben öyle zannediyorum ama evli gibiydiler hatırlamıyorumda) o çok tatlıydı birde In Ho'nun ellerinin iyileşmesi ve piyano çalması o kadar, Seol çok boş kalmış aslında tam bir son da olmamış onun için sanırım. Açıkcası sonu daha iyi bitebilirdi ama webtoondan uyarlandığı için ve dizi yayınlanırken webtoonda final yapmadığı için böyle bittiğini düşünüyorum.

 ---------------------------------------- The End -----------------------------------------


Spoiyi okumayanlar gelin bakalım. Dizimiz çok tatlıydı ve kesinlikle çok samimiydi Kore dizilerini sevmemin bi nedeni de sıcaklığının olması, insanın içini bi şekilde ısıtıyor onu hafif hissettirebiliyor. Amerika dizilerinde bu hissiyat oluşamıyor gerçi çok fazla amerika dizisi izlemiş bi insan değilim ama hem Kore hem de Amerika dizisi izlemiş olanlar ne dediğimi anladılar. Resmen sıcak çikolata hissi yaşatan bir diziydi :D Baek In Ho'muz zaten sıcak çikolatanın ta kendisi മ◡മ öhm öhm. Allah sahibine bağışlasın yia bi şey demedik!

Arkadaşlıkları zaten minnoşluk abidesi Bo Ra ile Eun Taek acayip eğlenceliler. Onların olduğu bölümleri izlerken çok eğlendim. Yani kısaca çok severek izlediğim ama az birazda üzen bi kore dizisi oldu azıcık içim buruk ayrıldım a dostlar. Zaten açıkcası finali de bi tuhaftı sanırım imdb puanı da o yüzden düşük çünkü benim vereceğim puanı da etkiledi finali, çok havada kalan bi final oldu.
Sanırım ben dahil birçok kişininde pek hoşuna gitmemiş final. O yüzden izlemek isteyenler "aman efendim önerdin de bunu mu önerdin marslı!" demesinler yani ona göre ben diyeceğimi diyeyim. Başlarda acayip tatlı ama sonlara doğru bi hayvan gibi şiiyapıyursunuz yav dedirtmedi değil :P
Ayrıca filmin müzikleri de acayip güzeldi ya şöyle bi listesini de yapayım beğendiklerimin mutlaka dinleyin:
Beğendiğim Soundtrack Listesi
Cosmos Hippie - Maybe I Like You
Twenty - Cheese in the trap
Tearliner (Feat. Yozoh) - I am Love
 Vanilla Acoustic - My Time With You
 Tete - Just Love
Sweden Laundry - A Little More
 Tearliner (Vocal by Kim Go Eun) - Attraction
 
Evett toparlayacak olursak ilk bölümler çok güzel çok sevimliydi fakat finalde herkes bi anlamadı bi tuhaf kaldı bi eksiklik yaşadı bunu söylemem gerek çünkü çok güzel yorumlar okuyup çok büyük ümitlerle izleyip daha sonra öylece kalmak aşırı sinir bozucu olabilir :P Ama yine de ilk bölümlerinin güzelliğiyle izlenebilir bence şans verilmesi gereken bir dizi. Bir kez daha yorumumuzun sonuna geldik kendinize iyi bakın yorum bırakmayı unutmayınn an nyeong hi gye se yo!! (az önce internetten baktım nasıl hoşçakal deniyordu nan diye neyse :P)
Şunu da şuraya iliştireyim koymazsam çatlarım...

 Puanım

8/10 (İlk bölümlerin hatrına)



0 yorum:

Yorum Gönder

 
Creative Commons Lisansı
Marsa Bir Bilet tarafından hazırlanan bu eser Creative Commons Alıntı-Gayriticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Blog Desing By MARSABİRBİLET