15 Mart 2017 Çarşamba

Su Aralar Ne Dinliyorum? #5

Merhabalarr çok uzun süre zarflarında yazı yayınlamam ne kadar tembel olduğumu gösteriyor mu :P
Göstermiyormuş gibi yapın :D Şarkı dinliyordum paylaşmak geldi aklıma bayadır yazı yazmayınca da iyi olur diye düşündüm hadi bakalım şu aralar ne dinliyorum?


Pinhani - Köprü Ortasında
Resmen memleket kokan şarkı yapmışlar :D Pinhani grubunu çok severim uzun zamandır dinlemiyordum yeni şarkılarının çoğu müthiş diğer şarkılarına da bakmanızı öneririm.

 
CADE - Sorry For Myself
Bu şarkının suyunu çıkardım biraz dinleye dinleye :P Ama hala dinliyorum...

Bruno Mars - That’s What I Like
 Jason Derulo diyorum başka bir şey demiyorum :P
 
Bruno Mars - That’s What I Like 
   Klibinden gözümü alamıyorum. Resmen dans edesim geliyor her dinleyişimde <3 

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Creative Commons Lisansı
Marsa Bir Bilet tarafından hazırlanan bu eser Creative Commons Alıntı-Gayriticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Blog Desing By MARSABİRBİLET