21 Nisan 2018 Cumartesi

Barakamon | Anime Önerileri vol.2 (Kısa Yorum)

Barakamon
2018'in açılış yazısını seneler evvelinde izlediğim animeyle yapmakta bir bana mahsustur herhalde :P Animeyi neredeyse unutmuşken yorumu yazma cesareti gösterdiğim için kendimi tebrik ediyorum (ᇴ‿ฺᇴ) Öncelikle 2018 senesi umarım iyi geçiyordur hepimiz için beni soracak olursanız yuvarlanıp gidiyorum :P Bloga yazmak aklıma geldikçe işte senede bir yazıyorum böyle

 Anime Künyesi

Bölüm Sayısı: 12
Yaş Sınırı: 13+
Yapımcı: Nippon Television Network, VAP
Türü: Drama, Komedi, Yaşamdan Kesit
 Stüdyo: Kinema Citrus
İmdb Puanı: 8,3/10

 Konusu

 Hikayemiz; ünlü bir kaligrafi sanatçısına yumruk attığı için küçük bir adaya gönderilen ve genç bir kaligrafi sanatçısı olan Handa Seishu’nun etrafında geçiyor.
Şehir dışında hiç yaşamamış olan Handa, traktörlerle yolculuk etmeye alışmaya çalışırken; birden küçük çocuklar onun evini oyun alanı olarak kullanmaya başlarlar.
Bakalım Handa bu adada da olsa Kaligrafi sanatına yoğunlaşabilecek midir?
Kaynak:

 Yorumum

Geçelim önerimiz olan animemize ben liseliyken daha yıllar yıllar önce kız kardeşimin önerisiyle izlediğim ve hunharca güldüğüm bir anime olmuştu kendisi. Bana kalırsa anime izlemeyen insanların bile bakıp izleyebileceği bir anime, artık sanırım yaş ilerledikçe (Sanki çok yaşlandık :P) animelere karşı ilgisi azalıyor insanın benim açıkcası öyleydi fakat animeyi tekrar bir hatırlamak adına baktığımda yine kısa kısa izlerken keyif aldığımı farkettim bu da demek oluyorki Barakamon neredeyse her kesime ve her yaşa hitap edebilen bir anime.

 Komedi türünde olduğu için de herkese hitap edebileceğini düşünüyorum çok samimi, komik ve eğlenceli olduğu için kesinlikle öneriyorum. Hatta bir daha tekrar izleyeceğimi düşünüyorum sanırım tekrar izleyeceğim çok eğlenceliydi. Hikayesi hakkında yorum yapmayayım hem çok iyi hatırlamıyorum hemde zaten izlenip görülebilecek bir hikayesi olduğu için ne yazarsam yazayım izlerken yaşattığı hisleri uyandırmayacaktır ya da tam bir izlenim veremeyecektir. Bunun için kısa bir bölümü burada paylaşayım bu kısa bölümü izleyipte karar verebilirsiniz çok fazla spoi olmadığı için içiniz rahat olsun izlerken (o^ ^o)


Evet benim kısa yorumum bu kadar zaten konunun amacı yorumdan çok anime önerisi değil mi :P Geveze olmadan kısaca yazdım okuduğunuz için teşekkürler diğer film-anime yorumlarım için TIK TIK

 Puanım

 9.5/10



0 yorum:

Yorum Gönder

 
Creative Commons Lisansı
Marsa Bir Bilet tarafından hazırlanan bu eser Creative Commons Alıntı-Gayriticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Blog Desing By MARSABİRBİLET