16 Mart 2017 Perşembe

Noragami | Anime Önerileri vol.1 (Kısa Yorum)

Bugün sizlere çok sevdiğim bi animenin önerisiyle geldimm. Merak edenler yazının devamı kısmına bir tıkla ulaşabilecekler haydi! o(^^o)

 Anime Künyesi

Bölüm Sayısı: 12
Yaş Sınırı: 13+
Gösterim tarihi: 5 Ocak 2014 - 23 Mart 2014
Yazar: Deko Akao
Yönetmen: Kotaro Tamura
Türü: Aksiyon, Komedi, Shounen, Macera, Fantastik
 İmdb Puanı: 8,1/10

 Konusu 

Bu diyar ve diğer diyar arasındaki sınırda 8 milyon tanrı, tanrılara hizmet eden ölü ruh ve yardımcı diğer ruhlar insanların işlerine karışmaktadır. Tatlı bir orta okul öğrencisi olan ''Hiyori Iki'' sınıf arkadaşlarının zorbalıklarına katlanmaktadır ve dinlenme odasına gidip tek başına ağlamaktadır.Tuvaletin duvarına karalanmış olan bir telefon numarası ve '' senin sorunlarını çözeceğim'' şeklinde mesaj görür. Numarayı aradıktan, Karşısına mayo giymiş evsiz kendine tanrı diyen bir çocuk çıkar. Yato isimli bu çocuk, kaba, huysuz, tembel, ve kimsenin isteklerini asla dinlememektedir. Fakat elinde tanrı olabilecek güç vardır ve kimse bunu bilmemektedir.. 
 

 Yorumum

 Bu animeyi izlemeyen çok şey kaybetmiştir diyorum başka da bir şey demiyorum arkadaşlar. Evet yorumum bu kadar dağılabiliriz (◔౪◔ )
Şuan ehe ehe çok komiksin dediğini duyar gibiyim resmen Friends dizisindeki Chandler gibi hissediyorum kendimi (Anlamadılar) [Firends izleyenler anladı (o^-’)b]
Neyse yine dağıttım ortalığı hemmen yorumuma geçiyorum animenin konusunu okumaya üşenenler için kısa bir özet geçeyim. Animemiz çapulcu bi tanrının ve yanındakilerinin maceralarını anlatıyor. Çok kısa bi özet oldu farkındayım :P Tanrımız Yato bknz:
Yatoğğğğğğğğ diye bağırışlar duyuyorum cidden şuna bakar mısınız katanasından karizmatiklik akıyor :P
Öhm öhm neyse ama animede gördüğümüz bknz:
Olsun bu da güzel demeyin öyle :P Hayaller hayatlar yaşattım ama inanın bu hali de resmen müthiş. Bu karakter sevilmez mi...
Ve diğer iki önemli karakterimiz ise Yukine ve Hiyori:

Hiyori and Yukine
 Karakterlerin bir eli yüzü düzgün halini görmediniz ama göstermeyeceğim izlerseniz görürsünüz :P Bu üç karakterin başlarına türlü türlü belalar gelip maceradan maceraya koştuğu bir anime. Karakterler bu kadarla sınırlı değil tabi ki fakat hepsini buraya koyarsam çok uzar o yüzden o işe girişmiyorum. Benim izlerken acayip eğlendiğim ve bitirmemin üstünden baya zaman geçmesine rağmen hala en sevdiğim animeler listesinde yerini koruyan nadir bi animedir, o yüzden anime izleyenlerin muhakkak açıp bakması gereken bir anime. Yoksa hala Noragami izlemediniz mi? ≖‿≖
Şöyle ending ile sonlandıralım yazımızı

Şu gifleri koymazsam çatlarım şunları da koyayım
(Giflerin üstüne tıklayarak büyük hallerini görebilirsiniz)
 Ehueheuehue :P Diğer yorumlarıma da bakmak isterseniz TIK TIK

 Puanım

10/10

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Creative Commons Lisansı
Marsa Bir Bilet tarafından hazırlanan bu eser Creative Commons Alıntı-Gayriticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Blog Desing By MARSABİRBİLET