19 Ekim 2022 Çarşamba

Extraordinary You | Dizi Yorumum

Ay herkese selam! (´。• ᵕ •。`) ♡

Bloğumu tozlu raflara kaldırmıştım. O yüzden şuan konuya nasıl girişeceğimi şaşırdım :') Meğer ben yazmayalı 4 sene geçmiş. Dört sene... DÖRT sene... Ehe ehe. En son 2018 yılında anime yorumu yazmışım. Üniversite 1.sınıfta yazmışım şimdi Kpss ile mücadele eden bir öğretmenim (눈_눈)

Her neyse konumuz bu değil ehehe. Yıllar sonra yorumlarıma ilk bu diziyle başlamak istemezdim ama daha taze bitti o yüzden bugün sizle Extraordinary You yorumu yapalım. 

Dizi Künyesi

Yönetmen: Kim Sang-Hyub
Senarist: Moo Ryoo (webtoon), In Ji-Hye, Song Ha-Young
Bölüm Sayısı: 32
Yayın Dönemi: 2019
Yayın Tarihi: 2 Ekim 2019 – 21 Kasım 2019
Tür: Romantik, Komedi, Fantastik, Gençlik
İmdb: 7,8/10 

Konusu

Eun Dan Oh, zengin bir aileden gelen 17 yaşında bir lise öğrencisidir. Ancak Dan Oh, hafızasında uzun boşluklar yaşadığını fark ettiğinde, hayatındaki başka bir gerçeğin mutsuzluğuna girer; o bir Kore webtoonunun karakteridir ve tüm eylemleri çizim yapan sanatçı tarafından önceden belirlenir. Yazarın onun için yazdıklarını değil kendi seçimlerine dayanarak hikayeyi ilerletme yoluna koyulur. Fakat bu yol onun için kolay değildir.

Yorumum

Evet sayın arkadaşlar, ben bu diziyi 2.kez izledim. Aslında 2.kere izlemek aklımda yoktu ama bu aralar Youtube'da reklam veriyorlar sanırım. Çevrilmiş bölümler atılıyor. Ben de bu bölümlere denk geldim bi bakayım tekrar dedim. Ay baya sardı ilk bölümleri, ya bunun baya iyi gidiyor bölümleri dedim. İlk izlediğimde başlarda müthiş keyifle izliyordum sonrasında biraz sıkmıştı diye hatırlıyorum. İşin tuhafı finalini de hatırlamıyorum nasıl bittiğini, ama iyi hisler beslemiyordum açıkçası. Bi tadım kaçmıştı diye hatırlıyorum ama dediğim gibi finali hatırlamadığım için acaba ben mi anlamadım diye düşündüm. Bir de ilk bölümleri tekrar beni sarınca, baştan bir kez daha izlemek istedim.


Dizinin ilk bölümleri muhteşem keyifli izlerken keyif alıyorsunuz ve dizi sizi aslında gazlıyor merak ettiriyor. Sonra yarısına gelince ne olduğunu anlamadan olaylar bi tık sarpa sarıyor arkadaşlar. Açıkçası ben dram türünü seven biri değilim hatta izlemiyorum özellikle dram içeren dizileri. Çok duygusalım, günlük hayattan kafamı dağıtmak için dizilere kaçıyorum bu yüzden modumu yükseltecek beni iyi hissettirecek şeyler izlemek istiyorum. Bu dizinin ilk yarısı gerçekten acayip kafa dağıtıyor ve eğlenceli fakat yarısından sonra biraz fazla tekrara düşüyor gibi hissettim ben. Sadece bende mi böyle bi his var diye baktım ama sadece ben değil çoğu kişide aynı etkiyi bırakmış. ಠ⌣ಠ

Şimdi spoiler içeren kısma geçeceğim bu yüzden izlemeyi düşünüyorsanız bu kısmı atlayın, okumak istiyorsanız mouse ile tüm yazıyı seçin -Evet zor ama başka türlü saklayamıyorum yazıları :')- ♥

Spoiler ------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ya sizin yapacağınız sona tüküreyim ben :PPP Arkadaşlar kusura bakmayın deliriyorum bu nasıl sondu tövbe yarabbii (ಠ ∩ಠ) Bekliyoruz bekliyoruz güzel bir şey olsun diye. Yok Haru hafızasını kaybediyor, yok Dan O hafızasını kaybediyor, yok Haru ortadan kayboluyor. Yani ne gerek vardı çocuğu mezuniyete niye getirmediniz o kadar karakter içinden bi Haru mu silindi yani? Bak çok sinirliyim :P Hadi üniversitede buldular birbirlerini de e bu sefer de Baek-Kyung nerede Do Hwa neredeee?? :( Yani Haruyu bile son 2-3dk gösterdiler... Dizi zaten ortalarda bi sarpa sarmaya başladı en sonunda da bana göre oldukça kötü bir finalle bitirdiler. Diziyi neden iyi hatırlayamadığımı tekrar hatırlattılar bana. Bir daha iyi hatırlayamadığım dizileri baştan izlemem (╥﹏╥) Yazar kimdi belli değildi, finaldeki üniversite başka bir webtoon ise niye çat diye ona geçmektense bi geçiş gösterilmedi, diğer çizgi roman bitti mi bitmedi mi anlamadan sahneler geçti acayip kopuktu  :/ İşin ilginç tarafı dizinin en başından beri Haruyu sevdim izleyen kişiler Harunun biraz fazla donuk olduğunu söylemişler. Biraz onlara katıldım bu konuda. Kötü karakter olan Baek-Kyung bile dizi ilerledikçe daha samimi sevecen geliyor insana. Kötüyken de, Dan O'yu sevmeye başladığında da tam olarak karakterde bunu hissediyoruz. Haruda ise sadece eski çizgi roman olan "Acem Borusu" kısımlarında biraz duygu hissedebiliyoruz :/ İlk bölümlerin hatrına izlenebilecek bir dizi cidden.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oh içimi döktüm ehehe. Diziyi önerip önermeyeceğim konusuna gelirsek, izlemenizi öneririm fakat yarısında işler biraz tekrara düşmeye başlıyor o kısımda diziyi bırakmak isterseniz bırakın hiç sorun olmaz. Hatta öyle yapmanızı öneririm :P Tamamını izlemek isterseniz de, eğer biraz fazla tekrara düşen dizilerde baygınlık geçirmiyorsanız tamamını izleyebilirsiniz.


Ahmet Kural Sıla'ya bakıyor :P Yazı için görseller ararken bu gifi gördüm çok tatlı bakmış eklemek istedim :') İvet Extraordinary You da izlenmiş oldu. Pek açıklayıcı yazmamış olabilirim, spoi vermeden yazmak gerçekten zor oluyor. Okuduğunuz için teşekkür ederim ! ♥

Dizi Müziği

Kesinlikle en sevdiğim müziği bu oldu...

Puanım

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Creative Commons Lisansı
Marsa Bir Bilet tarafından hazırlanan bu eser Creative Commons Alıntı-Gayriticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Blog Desing By MARSABİRBİLET