9 Mart 2023 Perşembe

Our Beloved Summer | Dizi Yorumum


Merhabalar merhabalaaarr !! Aman efenim nasılsınız görüşmeyeli? Ben iyiyim çok şükür. Bugün günlerden güneşli mi güneşli bir gün sabah kalktım ve dedim ki "marslı bak uzun zamandır aklında, bloguna güzel güzel izlediğin dizilerin yorumlarını yazacaktın. Hadi bak bugün o gün, hadi canım benim" ve işte karşınızdayım ehehehe


Bugün sizlere aslında uzun zaman önce izlediğim dizinin yorumunu yapacağım. Genelde izlediğim dizilerin üzerinden çok zaman geçmesinin ardından yorum yazmak için geliyorum. Bu kötü bir alışkanlık oldu bende ama neyse ehe :P Neyse hadi gelin bakalım dizinin künyesine!!

Dizi Künyesi

Bölüm Sayısı: 16
Yayın Yılı: 2021
Yayıncı: SBS
Türü: Romantik, Komedi
İmdb Puanı: 8,2/10

Konusu

Dizi, ayrılan bir çiftin karmaşık duygularını konu almaktadır. ‘Birlikteliğimiz berbattı, bir daha asla görüşmeyelim’ diyerek ayrılan bu çift, 10 yıl önce, sevgiliyken lisede çektikleri belgesel ile bir anda popüler olurlar. Bir kez daha zorla kamera karşısında bir araya gelmek zorunda kalırlar. Kaynak: *

Yorumum

Evett işte geldik en sevdiğim kısım tad... pardon yorum kısmına :P Bir şakalar bir espriler çok espritüelim bugün ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kıymetli marslı okuyucusu bu dizi güzel ya... Zaten eğer kore dizisi izleyen biriyseniz eğer bu diziyi seveceksiniz. Çok yumuşak soft bir dizi. Açıkçası bahar aylarında mökemmel gider tadından yenmez yani o derece. Fakat şunu söylemeliyim tür olarak romantik komedi olarak geçmesine rağmen bana göre komedi unsuru büyük ölçüde geride kalmıştı. Belki komedi anlayışı bana hitap etmiyor olabilir. Ama komedi kısmına çok odaklandıklarını düşünemedim nedense. Aksine ağladım nan bu dizide ben. Bildiğin ağladım yani ve az buz değil (tamam evet çok duygusal bir insanım ama siz buna romantik komedi demiştiniz neresinde komedi ya biraz verin de gülelim, ya da ben esprileri mi anlamadım :'))

Dizinin sonlarına doğru birascık tekrara düştüler gibi oldu ve bölümler ağırlaştı ve yavaşladı yani. O kısımlarda ufaktan bir sıkıldım fakat merak ettiğim için devam ettim. Şuan dizinin resimlerini tekrar gördüğümde minnoş hissettim. Dediğim gibi insana çok yumuşak hisler bırakıyor. Bazı kore dizileri gibi gereksiz uzatmalar da yoktu. Bence gayet tadında bir diziydi. Sadece komedisini zayıf dramını bir tık komediye nazaran baskın buldum.

Eğer diziye başlamak istiyorsanız fakat emin olamıyorsanız muhakkak izlemenizi öneririm. Hafif, bahar esintisi tadında (anladınız siz) bir dizi özellikle bahara girerken izlemek kesinlikle keyifli olacaktır (o˘◡˘o)

Evet uzun süre önce izlediğim bir dizi olduğu için yorumu kısa tuttum ve bir dizi yorumunun daha sonuna geldik. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Güzel yorumlarınızı da görmek çok isterim, yorum bırakmayı unutmayınn. Sevgilerlee╰(*´︶`*)╯♡

Diziyi çok iyi yansıtan şarkılarından birini de ekliyorum:

Puanım

7.5/10

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Creative Commons Lisansı
Marsa Bir Bilet tarafından hazırlanan bu eser Creative Commons Alıntı-Gayriticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Blog Desing By MARSABİRBİLET