18 Şubat 2016 Perşembe

Düşüş (The Fall) Film Yorumum

Film Künyesi

Vizyon Tarihi: 30 Mayıs 2008
Yapımı: 2006 - ABD , Hindistan
Tür: Dram , Fantastik , Macera
Süre: 117 Dak.
Yönetmen: Tarsem Singh
İmdb: 7,9

  

Merhabaa çokkk uzun bir aradan sonra bloguma tekrar yazmaya başladımm. O uzun süre zarfında nerelerdeydim ne yapıyordum yazacağım ama konuyu saptırmamak lazım filmimizden bahsedelim.

Konu: Engelli bir adam ile küçük bir kızın hastanede yaşadıkları olağandışı sevgi öyküsüdür. Adam ve kız kendi aralarında, intikam peşindeki beş kahramanla ilgili bir masal uydururlar: Maskeli bir kabadayı, Afrikalı kaçak bir köle, Hint bir mistik, İtalyan bir anarşist ve bir doğabilimci, ıssız bir adaya sürgün edilmişlerdir.

Filmi izledikten sonra içimde tuhaf bir duygu oluştu filmin sonuna doğru bi gerilim yaşadım neden yaşadığımı söyleyemeyeceğim spoiler olur. Bir yandan diken üstündeyken diğer yandan da güldürdü baya bir üzdükten sonra umutlandırdı. Filmin vermek istediği mesajlar çoook güzeldi müzikleri yine çoook güzeldi. İzlemezseniz cidden bir şeyler kaybedeceğiniz bir film. 

  

Ayrıca bu adam izlenmez mi yaa ♥.♥ 
Hele ki küçük kız Allah'ım nasıl ağlattıklarını hatırlıyorum. İnsanın cidden içinde bir yere dokunuyor film bütünüyle.
Filmi kardeşimin zorlamasıyla izledim abla çok güzel izle izle diye devamlı bana diretiyordu ben nereden bileyim bu kadar güzel olabileceğini :D Üstelik film 2006 yapımıymış öğrendiğimde şok oldum çünkü müthiş görüntüleri var, yeni olduğunu zannediyordum.
Ki bu filmi 2016 yılında izlediğim içinde kendimden utandım keşke daha önce haberim olsaydı da izleseydim dedim. Erken geç ne farkı var denebilir ama sinemada izlemek isterdim. 
Ayrıca bilmek isteyenler olabilir filmde cinsel içerik neredeyse yok denecek kadar az aileyle izlenebilir. Kısaca İZLEYİN, İZLETTİRİN!
Bir şey kaybetmeyecek tam tersi çok şey kazanacaksınız. :)

 

Puanım

10/10

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Creative Commons Lisansı
Marsa Bir Bilet tarafından hazırlanan bu eser Creative Commons Alıntı-Gayriticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Blog Desing By MARSABİRBİLET